donderdag 28 november 2013

28 november 2013 - 't Stopt!

Afscheid van de One Photo
a Day Facebook actie
Zo'n 55 foto's geleden zijn wij gestart met onze One photo a day actie op Facebook. Spontaan ontstaan als reactie op de vrienden#vanhout campagne en om te laten zien dat hier échte mensen werken, die ook van hout houden. Het is een onverwacht succes geweest en wij hebben er met elkaar ook veel plezier aan beleefd. We hebben de dagelijkse gang van zaken in beeld gebracht en al lijkt het soms dat de ontwikkelingen hier sneller gaan dan het licht, en weten wij 's morgens ook vaak écht niet hoe de rest van de dag eruit komt te zien, toch viel het op het laatst niet mee om met leuke en verrassende nieuwe beelden te komen. Dus nu is het weer tijd voor andere dingen. Vandaag hebben wij op Facebook de laatste foto van deze reeks geplaatst en onze trouwe volgers bedankt voor de vele "likes" en de leuke reacties. 

Ik merkte dat het "op" was toen ik gisteren aan het blog werkte. Ik ging "zoeken" naar een foto voor Facebook maar ging het tevens al vertalen naar een leuk blogitem. Maar daar liep ik spaak. Ik schrijf namelijk het blog vanuit "mijzelf", het is mijn beleving. Het gaat wel over Van der Sijde Hout maar het is minder algemeen dan de teksten die ik geplaatst heb bij de dagelijkse foto's op Facebook.  Kortom het klopte niet meer. Ook vond ik dat we een beetje een overkill aan Van der Sijde Hout berichten kregen omdat deze week ook alles rondom ons jubileumboek uitgerold werd op Social Media. Hoe meer publiciteit hoe beter? Nee, zo werkt dat niet ......maar dat kan ook alleen mijn bescheiden mening zijn.