woensdag 6 november 2013

6 november 2013 - Gastcliënt in Groningen

 Op weg naar
het Hellingerinstituut
in Groningen.
Op en neer naar Groningen. Ik ben vandaag gastclïent bij Jan Jacob Stam, in de Masteropleiding Organisatieopstellingen van het Hellingerinstituut.  Ik ontmoet daar 18 deelnemers en de meesten zijn werkzaam als bedrijfsadviseur of coach, in loondienst of als zelfstandig ondernemer. Het is het derde en laatste blok en je ziet en merkt dat ze veel met elkaar gedeeld, geoefend en besproken hebben. Eén van de deelnemers is Annemieke Hijink en zij heeft mij voorgedragen. Ik heb in 2010 met Annemieke de opleiding Systemisch Paardencoaching bij Bureau Wind gedaan en sindsdien ontmoeten wij elkaar zo'n twee keer per jaar tijdens intervisiedagen.
Deze zomer vertelde ik haar over het jubileumboek en wat dit met mij gedaan had. Zij vond mij een prachtige casus voor deze Masteropleiding en zodoende ging ik ook eens de polder uit. Naar Groningen nog wel....