dinsdag 11 februari 2014

11 februari 2014 - Hartfactoren

12 stuks in omloop
of toch zelf opgegeten?
De jaaropgaven zijn binnen. En zoals altijd, zit daar een streng briefje bij van de loonadministratie met de mededeling dat ze slechts één maal verstrekt worden....compleet mét grote uitroeptekens. Niet laten slingeren maar er officiële post van maken.  Leuke post is anders....maar ik kan het natuurlijk wel een beetje "opleuken", bedenk ik me. Vrijdag 14 februari is het Valentijnsdag.....als ik iedereen nu eens een beetje op weg help? Onder het mom van de onverbiddelijke kracht van hartelijkheid doe ik er voor iedereen een doos chocolaatjes en een kaart bij...let wel, om zelf te schrijven én om weg te geven! Je kunt het één groot commercieel gebeuren vinden maar of je nu een anonieme liefde hebt of extra aandacht aan je geliefde wilt besteden, een beetje hartelijkheid kost niets! Soms heb je even een zetje nodig. Ben benieuwd wie hem uiteindelijk écht weggegeven heeft en niet stiekem zelf opgesnoept heeft.