vrijdag 22 november 2013

22 november 2013 - Nachtherrie

Miranda loopt deze week
niet zo best en Corina
probeert haar weer in de
benen te krijgen.
Mijn hoofd schakelt moeilijk uit en dat breekt me met name 's nachts nog wel eens op. Met alle techniek van heden ten dagen kun je die rusteloosheid maar beter benutten in plaats van gefrustreerd in je bed heen en weer te stuiteren. Dus stuur ik om 02.45 uur 's nachts aan Goris diverse emails, met name over dingen die mij te binnen schieten voor de zeepkistsessie maandagavond. Zaken die nog moeten gebeuren of besproken worden en waarvan ik vermoed dat ik het alleen niet afkrijg. Goris schiet te hulp. Niet om twee uur 's nachts natuurlijk maar in de loop van de vrijdag is wel alles op de rit. Nu het blog nog. Ik ben wel heel ambitieus geweest door alle foto's van de dag als leidraad voor de blogitems te gebruiken.
We zijn tenslotte 16 september al gestart en vandaag hebben wij de 50ste foto op Facebook geplaatst! Ik ben er nog niet uit hoe we dat volgende week gaan doen. Dinsdag gaat het blog officieel live. Gaan we dan stoppen met de Facebook actie van One photo a day en verder met het blog? Of de foto's op het blog en dan linken aan Facebook? Geen idee.

Niet echt hele grote mensen problemen, zult u nu denken maar als Chief Inspiration Officer  (titel gepikt van Arko van Brakel van de Baak) zijn dat wel de zaken waar ik mij mee bezig houd. Jezelf de leukste en beste houthandel en houtimpregneerbedrijf van Nederland noemen, geeft wel wat extra druk :-). Want ISO papiertje of niet: We zeggen wat we doen, doen wat we zeggen en willen dat ook kunnen bewijzen. En dat is een stuk leuker in de vorm van foto's op Facebook of Blogspot dan met procedures in een handboek.