vrijdag 14 februari 2014

14 februari 2014 - DNA sessie

De houten boom/kapstok
om de kernwaarden
symbolisch aan op te hangen
Net als je verkondigt inspiratieloos te zijn, krijg je een mooi, en zeer royaal, marketing budget in je schoot geworpen. Zie je wel....een mooi staaltje gedachtenkracht, ik wist wel dat ik het in me had :-)! Eén van onze leveranciers schiet ons te hulp, een soort crowdfunding maar dan anders. Het is werkelijk een hele welkome verrassing en het helpt me uit de spagaat van veel plannen hebben maar geen budget. Hiermee kunnen we ons communicatieplan voor 2014 wel een flinke boost geven. We zijn blij....en het is net op tijd want de DNA sessie met onze marketing en communicatie dame Jeanette Goudswaard stond al gepland voor vandaag. Voordat wij onze marketing en pr activiteiten voor 2014 en 2015 uit kunnen gaan schrijven, moeten wij eerst weer even terug naar de basis, het DNA van ons bedrijf benoemen.

Vandaag houden wij opnieuw de kernwaarden van Van der Sijde tegen het licht. Van der Sijde Hout in 40 woorden (in plaats van 184 pagina's). In plaats van letterlijk een kapstok waar Jeanette normaal symbolisch de kernwaarden aan ophangt, is er speciaal voor ons een houten kaptstok/boom van gerecycled hout gemaakt. A real Trinke van Dam Original!