woensdag 19 februari 2014

19 februari 2014 - Van der Sijde Hout van Oranje

Zilver winnen is
Goud verliezen...
Als nomade-werker heb ik geen vaste werktijden en werkplek. Zo kwam het dat ik op zondag 9 februari thuis op mijn laptop aan het werk was en tegelijkertijd op tv de Olympische Spelen in Sotsji volgde. Onze schaatstalenten deden het goed en ik dacht, oh leuk....even een omslagfoto voor Facebook freubelen.Tenslotte staan wij bekend als "Van der Sijde Hout van Oranje" en hebben we wat met sport.... Dus ik knutselde even in PowerPoint wat medailles aan elkaar en ik sloeg het op als een afbeelding. Ik wachtte tot de laatste Nederlander klaar was en de medailles in de pocket...en huppekee, omslag wijzigen. Ik heb dus blijkbaar weer niet zóveel verstand van schaatsen dat ik had kunnen weten dat dit zou leiden tot een bijna dagelijkse verplichte update van nog meer medailles...en nog meer...en nog meer. Maar ik doe het graag hoor :-)...