vrijdag 25 oktober 2013

25 oktober 2013 - Disco Inferno

Goris vandaag 52 jaar!
Het leuke van One photo a day is dat het echt foto's van vandaag zijn. Maar een jarige job fotograferen die net die dag vrij is, wordt wat moeilijk. Twee jaar geleden was dit natuurlijk wel een hele leuke foto dus, tegen mijn principes in, plaats ik vandaag deze. Toen vijftig, nu twee en vijftig en ik kan niet geloven dat het al weer twee jaar geleden is. Het is alsof wij die enorme Abraham pas net opgeruimd hebben. Corina Barendregt plaatst ook een reactie bij deze foto. Dat het als gisteren klinkt, dat Conquest Goris zijn 40ste verjaardag heeft mogen organiseren. Verbazing alom dat dit al weer 12 jaar geleden is!
Ja, dat was echt een leuk, typisch Goris feest. De loods opgebouwd tot ware disco, compleet met houten podium, gebouwd op de lorries van de impregneerketel. Op dat podium gaven Goris, Ard van Gaalen, Pleun de Snaayer en ik die avond een optreden. Weken hebben we geoefend op de choreografie en de playback. In een kostuumwinkel hebben wij ons laten hijsen in een glanzende disco outfit, compleet met afro pruik. Wij waren die avond echt The Tramps! Wij voelden dat tot in de puntjes van onze dansende voeten en tenen. Disco Inferno en Hold Back The Night zullen nooit meer hetzelfde klinken, al ben ik de pasjes inmiddels wel vergeten. Goh, ik word er weer helemaal enthousiast van. Jammer dat ik dáár geen foto van kan plaatsen!